V tuto chvíli nabízím tři druhy školení – Jak na sítě, Jak na Shoptet a Jak na Love Brand. Všechny školení probíhají buď u vás ve firmě nebo v brněnském Impact Hubu. Školení se může účastnit libovolné množství lidí z vaší firmy, kterých se dané téma dotýká. Délka školení bývá zpravidla cca 3 hodiny, což je dostatečná doba na probrání všech témat. Nejedná se o frontální výuku (monolog). Vždy vás aktivně zapojuji do celého školení a společně diskutujeme témata a příklady. Probíráme mé zkušenosti z praxe, stejně tak jako ty Vaše. Přátelské prostředí a praktické know how je jádrem celého školení.

  • Jak na sítě
  • 5 900 /3 hodiny
    • Sociální sítě v rámci nákupního procesu
    • Tvorba obsahu na Facebooku a Instagramu
    • Reklama na Facebooku a Instagramu
    • Business manager
    • Katalog produktů
    • Facebook Pixel
    • Tvorba publik a cílení reklam
    • Vyhodnocování reklam
    • Google Analytics
    • Nástroje třetích stran
  • Jak na Shoptet
  • 3 900 /3 hodiny
    • Seznámení se se Shoptetem
    • Základní nastavení
    • Jak na vzhled a obsah
    • Práce s produkty a kategoriemi
    • Napojení na dodavatele
    • Marketing na Shoptetu
    • Propojení s nástroji třetí strany
    • Práce s pokladnou
    • Zákazníci a cenové hladiny
    • Individuální úpravy
    • Statistiky a hodnocení
  • Jak na Love Brand
  • 5 900 /3 hodiny
    • Co je značka?
    • Soft marketing
    • Péče o zákazníka
    • Jednotný vizuální styl
    • Jednotný komunikační jazyk
    • Transakční emaily
    • Věrnostní program
    • Livechaty
    • Jak vyhodnocovat zákaznickou péči
    • Affiliate

CLOOS

"Rád bych Vám poděkoval za naši spolupráci v průběhu MSV v Brně, kde jsme se domluvili na provedení vizualizace našeho veletržního stánku. Mohu po skončení celého projektu konstatovat, že Váš přístup byl od začátku, kdy jsme začali jednat o samotném provedení, až po finální verzi vizualizace naprosto profesionální. I když bylo potřeba při finalizaci několik změn, které jsme si vymýšleli, nebyl z Vaší strany problém tyto do videa zapracovat. Celkově mohu projekt zhodnotit jako velice úspěšný. Odkaz na video nyní používáme všichni ve firmě v podpisu mailů, a tím mají naši zákazníci možnost najít všechny novinky z veletrhu aktuálně a ihned, když si je potřebují oživit."

Aleš Pfeifer Sales Director in Cloos

Televize NOVA

“Děkujeme Martinu Koťovi, který nám zpracoval kompletní vizualizaci nového a nejmodernějšího studia v Česku, kterým Televize NOVA disponuje. Projekt byl součástí nové prezentace televize a jeho zázemí široké veřejnosti. V rámci spolupráce byla pro fanoušky zrealizována i vizualizace kulis neúspěšnějšího českého seriálu Ulice.”

Alžběta Címová Product PR Manager, TV NOVA

Divadlo Bez Zábradlí

“Ráda bych za naše Divadlo Bez zábradlí vyjádřila opravdu velké poděkování za vynikající spolupráci, příjemná jednání s panem Martinem Koťou a zejména za perfektně odvedenou práci pro naše divadlo. Virtuální prohlídka divadla je pro nás skutečně důležitou a plnohodnotnou reprezentací, kterou využíváme na maximum.”

Jana Adamová PR Divadlo Bez Zábradlí

ABB

“Marketing s láskou, pan Mgr. Martin Koťa zpracovával pro naši společnost fotografické práce z MSV. Zpracování i přístup byl velmi profesionální, pro-klientsky orientován, se zaměřením na kreativní vizuální zpracování, s cílem maximalizace pozornosti a zásahu cílové skupiny.”

Anna Vondráčková Marketing & Communication Manager in ABB

Letokruh

“Doporučuji “Marketing s láskou” zejména proto, že dokáží vnímat malé, ale velmi podstatné detaily. Empatie nutná v tomto oboru jim rozhodně nechybí. Výsledek dosavadní spolupráce je pro mě více než výborný a těším se, na další směrování a spolupráci.”

Bára Zechmeisterová Letokruh, majitelka

Camarm

“Komplexní spolupráce.”

Adam Ligocki CAMARM, owner

Mystic

“Kateřina mi pomáhala implementovat a nastavit Shoptet a sháněla mi partnery pro programování a složitější nastavování. Martin mi pomáhal nastavit marketink, mailing, SEO. S oběma je velice dobrá spolupráce. Mé dotazy a požadavky vyřizovali okamžitě a správně. Katku a Martina vřele doporučuji jako Shoptet partnery. Děkuji moc.”

Přemysl Venuta Mystic store, majitel

Slovo pro Tebe

“Doporučila bych Vás za velmi milý a osobní přístup, flexibilitu a znalosti z oboru online marketingu.”

Michaela Machovičová Slovo pro Tebe, jednatelka

Bio-detox

“Velmi ochotné, vstřícné a milé jednání. Snaha vždy vyjít vstříc.”

Adéla Tyšerová Bio-detox, jednatelka

Co vám mohu nabídnout. Proč byste se měli rozhodnout právě pro mě.

Zkušenosti

Pomohu vám projít cestou e-commerce, ať už jste začínající nebo pokročilý e-shopař nebo firma.

Flexibilita

S klienty si nastavuji taková pravidla, že jsem díky nim velmi flexibilní. Projekty dotahujeme do konce.

Rychlost

Jdeme rovnou na věc, nečekáme až se něco stane a zbytečně nechodíme kolem horké kaše.

Upřímnost

Mluvím na rovinu, jak se věci mají a zároveň se dokáži do vaší situace vžít.

Přečtěte si úspěšné případovky plné praktických ukázek mojí práce, jak jsme s klienty postupovali ruku v ruce a krok za krokem.

Pište, volejte – co je Vám bližší. V klidu si sedneme, probereme situaci a nastavíme spolupráci tak, aby vám dávala smysl.