Audit marketingových kampaní je tu pro ty z Vás, kdo chtějí zjistit, jaké jsou příčiny nefungujících kampaní napříč marketingovými kanály, zda Vám agentura spravuje účet efektivně nebo jakými cestami se vydat, aby to dávalo smysl. Výsledkem auditu je zpětná vazba a návrh řešení na všechny tyto otázky. Jistě se často ptáte, proč Váš marketing není dostatečně ziskový, proč máte vysokou míru okamžitého opuštění z reklam, proč máte vysoké náklady a málo objednávek, je Váš marketing dostatečně efektivní, jakou cestou se vydat, jak je to s indexací webu ve vyhledávačích a tak dále… a přesně toto jsou jedny z mnoha otázek, na které Vám najdu pomocí auditu, analytiky a mých letitých zkušeností odpovědi. Výstup marketingového auditu ode mě máte garantovaný do 1 týdne od objednání. Následně si audit společně projdeme a vše si dopodrobna vysvětlíme.

34
Dokončených auditů
8
Let zkušeností
15
Analytických nástrojů a účtů
7
Zpracováno za 7 dní

Audit reklamních kampaní

3 900 Kč

Komplexní a přehledná analýza Vašich dosavadních marketingových aktivit napříč všemi online kanály. Skvělá volba pro ty, co pro své podnikání využívají výkonnostní reklamu od PPC reklamy na Googlu/Seznamu, přes zbožové srovnávače Heureka/Zboží.cz, až po sociální sítě. Jako bonus ode mě navíc dostanete i SEO analýzu Vašeho webu. Závěry z analýzy následně můžeme společně aplikovat anebo bude sloužit jako odrazový můstek pro Vašeho marketingového specialistu. Výstup auditu máte ode mě garantovaný do 1 týdne od objednávky.

Co vám mohu nabídnout. Proč byste se měli rozhodnout právě pro mě.

Zkušenosti

Pomohu vám projít cestou e-commerce, ať už jste začínající nebo pokročilý e-shopař nebo firma.

Flexibilita

S klienty si nastavuji taková pravidla, že jsem díky nim velmi flexibilní. Projekty dotahujeme do konce.

Rychlost

Jdeme rovnou na věc, nečekáme až se něco stane a zbytečně nechodíme kolem horké kaše.

Upřímnost

Mluvím na rovinu, jak se věci mají a zároveň se dokáži do vaší situace vžít.

Přečtěte si úspěšné případovky plné praktických ukázek mojí práce, jak jsme s klienty postupovali ruku v ruce a krok za krokem.

Pište, volejte – co je Vám bližší. V klidu si sedneme, probereme situaci a nastavíme spolupráci tak, aby vám dávala smysl.