Audit e-shopu je tu pro ty z Vás, kdo chtějí zjistit, jaké jsou příčiny špatně fungujícího e-shopu a jaká jsou řešení k jeho zlepšení. Jistě se často ptáte, proč Váš e-shop není dostatečně konverzní, proč máte vysokou míru okamžitého opuštění, je e-shop dostatečně UX friendly, neháži zákazníkům zbytečně klacky pod nohy, jak je to s indexací e-shopu ve vyhledávačích a tak dále… a přesně toto jsou jedny z mnoha otázek, na které Vám najdu pomocí analytiky a mých letitých zkušeností odpovědi. Výstup eshopového auditu ode mě máte garantovaný do 1 týdne od objednání. Následně si audit společně projdeme a vše si dopodrobna vysvětlíme.
Komplexní a přehledná analýza Vašich webových stránek s cílem zvýšení konverzního poměru a uživatelské přívětivosti. Až 95% českých webů a e-shopů má konverzní poměr kolem 1%. Utrácíte tak peníze za reklamu, která sice návštěvu přivede, ale nestane se z něj zákazník. Pokud chcete lépe hospodařit se svými penězi a nechcete již házet zákazníkovi klacky pod nohy, je ten nejvyšší čas začít na svém webu pořádně pracovat. Výstup auditu máte ode mě garantovaný do 1 týdne od objednávky.
Co vám mohu nabídnout. Proč byste se měli rozhodnout právě pro mě.
Přečtěte si úspěšné případovky plné praktických ukázek mojí práce, jak jsme s klienty postupovali ruku v ruce a krok za krokem.
Pište, volejte – co je Vám bližší. V klidu si sedneme, probereme situaci a nastavíme spolupráci tak, aby vám dávala smysl.